Dumma hals

| in Everyday
Har haft ont i halsen även idag så det blev inte någon träning för mig idag och som det ser ut nu blir det ingen imrogon heller, men vi tar en dag i taget och hoppas på det bästa. Änad sedan pappa åkte hemifrån och upp till träningen har jag sprungit runt hemma och sjungit. Kanske inte det bästa att göra med tanke på halsen, men vad ska man annars göra om man har så jäkla mycket energi i kroppen att man inte vet vart man ska ta vägen? Ställde mig även och gjorde en sminkning på mig själv i brist på annat och nu ligger jag här på golvet i mitt rum och vet inte vad jag ska hitta på härnäst. Boede egentligen plugga lite, men jag orkar verkligen inte plus att det är SÅÅÅ TRÅKIGT! Matte och historia är det jag behöver plugga och de är verkligen inte mina favoritämnen...
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: