Diktvadå?!

| in Everyday
Engelska, idrott och svenska, så har min dag sett ut. Spelade en variant av handboll på idrotten och jag blev påhoppad av en snubbe i min klass som man inte vill bli påhoppad av... Ja, mer behöver jag ju inte säga... Nu är det svenska som står på schemat och eftersom våran vanliga lärare är sjuk har vi en vikarie som inte verkar ha så stor koll på allt. Vi ska göra diktanalyser och helt ärligt har jag inte riktigt koll på det än, så lite hjälp skulle ju inte skada...

Adine

Verkar som du har en jobbig dag :/ Hoppas det löser sig med diktanalysen, för det är faktiskt kul när man vet vad man ska titta efter :)


2014-03-19 | 13:28:06
URL: http://lundahlfoto.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: