En vanlig dag

| in Everyday
Har knottbett i hela ansiktet från igår, där av de röda prickarna... Kliar som satan!
 
Har precis städat klart hela huset. Äntligen! Började med det i onsdags, men sen har jg inte orkat ta tag i det igen, men nu är det klart i alla fall.
 
Ska sätta mig och kolla ett halvt avsnitt av Gossip Girl innan jag ställer mig och gör matlådor tills imorgon.
Hela morgondagen ska spenderas köandes utanför Friends Arena tillsammans med Teresa och Mirjam, två tjejer från Finland, som jag ska gå på One Direction-konserten med. Har aldrig träffat dem förut, men vi bestämde ändå att vi skulle gå tillsammans. Är lite nervös över hur det kommer vara att träffa dem, men det kommer säkert bli bra så fort vi kommer dit.
Måste ju även packa inför Gransnäs då jag åker dit ner på söndag och stannar där i tre veckor för att jobba.
Vet inte än om datorn kommer åka med eller inte, men troligtvis kommer den det. Dock kommer den nog inte användas så mycket. Mest för att föra över bilder från kameran till datorn och till ett och annat blogginlägg. Roligt ska det bli i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: