Borta bra, men hemma bäst!

| in Around The World
Linnea, jag och Erik utanför det ensa stället med gratis WiFi...
 
Eller är det verkligen så? Jag kan inte riktigt bestämma mig. Älskar ju att resa utomlands!
Varför det inte har kommit upp några "vanliga inlägg" denna veckan är av den enkla anledningen att jag har varit på Rhodos.
Det har varit så himla skönt! En vecka med en massa sol, bad och underbara dagar!
 
Detta var andra gången jag besökte Rhodos och även denna gången bodde vi på ett All Inclusive-hotell.
Vi bodde på Avra Beach Resort som ligger precis vid havet. Hur bra?! Dock blev det inte många dopp där då det blåste för mycket... Men som tur var fanns det ju en pool som vi kunde bada i.
De hade också en grupp som hette "Animation Team" som höll i aktiviteter varje dag bl.a vattengympa, pingis, vattenpolo och volleyboll. Riktigt kul!
Vi har även varit inne gamla Rhodos stad och gått. Har ju varit där förut, men det är alltid kul att gå runt och kolla. Dock lyckades jag, med min vanliga tur, sparka i min morsters fot den morgonen så att min lilltå blev blå. Det var inte lika kul... 
 
Bilder kommer komma upp senare, men jag måste erkänna att jag tog inte alls mycket bilder. Orkade helt ärligt inte...

Bella Sundqvist

Fina ni är! Och som svar på din kommentar så hade jag det superbra på Rhodos, det var verkligen kul :D Kram och hälsa de andra!


2014-06-11 | 06:48:29
URL: http://bellasundqvist.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: