"Sweat Is Fat Crying"

| in Träning
Skulle ta lite bilder på övningarna jag körde i mitt träningspass nyss, men gav upp efter 5 minuter. Asså gav upp med att fota. Vet ni hur sjukt svårt det är att fota sig själv när man samtidigt ska tänka på att stå i rätt position osv.? Well, det är sjukt svårt! Såg ut som en apa med krökt rygg på varenda bild. Tur att mamma kommer hem om en stund så hon kan hjälpa mig. Måste verkligen ha med mig någon som ser till att jag står rätt...
 
Som sagt så har jag tränat nu på förmiddagen. Tog en power walk på 50 min och började sedan med första passet som vi fått av våra tränare. Gud vad otränad jag känner mig! Orkade inte ens stå plankan i 1.5 min... Oupsie! Måste verkligen träna på det!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: