Paintball

| in Gransnäs
Igår var hela köksargänget, Didde, Maja, Fåk, Uffe och Niklas och spelade Paintball. Så sjukt kul, men det gjorde så sjukt ont att bli träffad. Didde pepprade mig på rumpan en av gångerna som vi körde och märkena jag har nu är så jäklarns ömma... Och inte är de små heller.
Alla var så inne i spelet. Riktigt roligt! Kunde höra mitt eget hjärta dunka riktigt hårt i bröstet. Tanken på att köra paintball har varit rätt skrämmande. Hur hårt skjuter de? Hur ont får man? Hur gör man ens? Men nu efter att jag kört tycker jag att det är hur kul som helst, men det gör ont som f-a-n i några sekunder och sedan släppte det.
Paintball är verkligen något jag ska köra igen!
Sista bilden är från Fåks instagram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: