New haircut

| in Everyday
Bättre bilder på håret kommer när jag har tid att fota... 
 
Min moster smsade mig imorse och skrev att hon hade fixat klipptid till mig 16.30 idag.
Kul att man står där, på jobbet och mamma och pappa ska bort över kvällen och man har ingen skjuts.
Som tur var kunde mormor och morfar skjutsa mig. De är mina änglar! 
Så vid halv fyra tiden bar det av mot Mariefred för att klippa sig.
Ungefär ett år sedan jag gjorde det sist, så det var väldigt välbehövligt om vi säger så!
Det blev kort denna gången. Så skönt att få bort fågelboet till hår som jag hade innan...
Hur tycker ni att det blev?

Bella

Du passar verkligen i lite kortare! :)


2014-07-22 | 00:19:08
URL: http://jennyizabella.vionno.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: