Mördarpass

| in Träning
Morgonens löppass.
 
Gick upp tidigt imorse för att jag skulle ut och springa. Tror ni det är varmt eller? Klart det är!
Tänkte springa en sträcka på runt 6km, men såklart är konditionen på 0 och över 20°C varmt, redan...
Stack ändå ut och sprang (eloge till mig) trots att det är det värsta jag vet. Försöker dock ändra min inställning till det, men det går ju sisådär.
När jag hade sprungit 4km orkade inte kroppen mer. Jag stannade vid ip och började böla eftersom jag inte hade druckit speciellt mycket innan.
Mamma var vid ICA så det var bara att gå dit och sedan få skjuts hem.
Jag hann i alla fall springa 4km och att bara lyckas ta sig upp och ur sängen för att springa är en stor grej för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: