Helgen

| in Everyday
Det har ekat tomt är i ett par dagar, men jag har verkligen haft fullt upp. Match (för både mig och Petrus), träning, shopping i Nacka och fika idag. I fredags åkte jag och Josse till Stockholm för att äta och vi satt och åt och pratade i flera timmar. Det var så skönt att bara sitta och prata med någon. Har heller inte träffat henne på väldigt länge så det var också himla kul!
Igår var det Nacka som gällde. Petrus skulle ha match så därför passade jag, mamma och pappa på att åka till Nacka Forum och shoppa lite. Kom hem med ett par träningsbyxor, en sportbh, ett par nya gymhandskar och en tröja. Efter shoppingen bar det av till ishallen för att kolla på när Järnas 99:or spelade mot Nacka. Matchen slutade 4-0 till Järna och alla kämpade superbra! Fredén gjorde hattrick och Bemström fick en riktigt läskig smäll, men som tur var så gick det bra.
Idag har det varit 2h träning och fika hos Sara som stod på schemat. Superkul helg till skillnad från hur de brukar se ut (film, popcorn och cola...).
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: