Äntligen hemma!!!

| in Everyday, WRC 2013/2014, North Bay, Canada
Äntligen är jag hemma! Eller, egentligen kom jag hem för drygt 48h sedan, men har inte haft orken till att uppdatera bloggen. Har i princip levt i en bubbla de senaste 10 dagarna där allt har kretsat kring ringette och ringette VM så jag har inte tänkt på någonting annat heller. Bilder m.m kommer komma, men har två fyllda minneskort så det kan ta ett tag att gå igenom alla bilder... Vaknade vid 12 igår och insåg att jag hade sovit runt 13h den natten, men idag blev det inte lika många timmars sömn. Sen är det skola imorgon och det ser jag INTE fram emot! Vill inte tillbaka. Vill vara ledig resten av livet. Och spela ringette såklart.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: