"Berätta vart du kommer ifrån"

| in Everyday, Music
Sitter och lyssnar på dessa låtar medan jag skriver på min essä. Har fått börja om från början då det jag hade inte var så värst bra och jag orkade inte redigera i texten speciellt mycket. Hade inte skrivit in några egna åsikter, utan bara ren fakta, vilket det absolut INTE ska vara i en essä. I en essä ska det vara ca 50% fakta och 50% egna åsikter. Inte det lättaste när man har läst den tråkigaste boken som man bara tycker en sak om - att den är tråkig... Tur att jag har lite bra musik att lyssna på medan jag jobbar. För er som inte vet det så totalälskar jag RAP! Kan sitta och lyssna på det hela dagarna och det är verkligen något jag inte tröttnar på. Eminem, Ken Ring, Lil Wayn, Macklemore & Ryan Lewis osv. spelas om och om igen på min Spotify. Älskar det! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: