Sista lektionen

| in Everyday, Porträtt
Idag hade vi sista lektionen i Fotografisk bild 2, vilket är lite tråkigt, men allting har ju ett slut tyvärr. Nästa år kommer jag ju läsa Fotografisk bild 3, vilket ska bli himla roligt!
Har knappt haft någon inspiration alls denna terminen och har varit väldigt trött på dessa estetdagar, men gud vad jag uppskattar dem! Så himla underbara! 
Har suttit hela dagen och redigerat bilden ovan, men även printat ut den och en bild till samt att jag har hunnit ut och fotat en uppgift som jag ligger efter i. Hann även plugga lite till matteprovet imorgon under de stunder då jag verkligen inte orkade hålla på med datorn längre.
Som sagt, jag älskar dessa dagar!
Imorgon väntar matteprov, svenska och engelska och efter det tar jag helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: