Finally done

| in Uncategorized
Kockan är nu 23.48 och jag lämnade in min engelskauppgift för bara några minuter sedan.
Ni förstår inte hur skönt det var! Som jag har jobbat med den och nu är den äntligen klar. Känner bara en enorm lättnad i kroppen.
Uppgiften slutade på 8 sidor och jag tycker jag fick till det rätt bra.
Jag läste Divergent och ni som läst den vet att det är en rätt händelserik bok och med andra ord väldigt svår att skriva om när man ska dela upp boken i 5 delar och sedxan skriva en sammanfattning av varje del...
Ja, som ni kanske förstår har jag jobbat en del med den.
Det enda jag hade velat göra annorlunda var väll att låta pappa läsa igenom den innan jag lämnade in den, men eftersom han inte är hemma blev det inte så.
Aja, nu får vi hoppas att det gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: