Hockey

| in Träning
 
Känns tråkigt att det har stått lite tomt i bloggen i några dagar nu, men jag kan nu berätta att jag provtränar med SSK's damlag.
Det är alltså detta jag varit upptagen med både igår och idag.
Sedan har jag ju jobbat också, vilket har tagit en himla tid faktiskt. Hade hoppats på fritt Wi-Fi och kanske någon rast så man hade hunnit sätta sig ner med datorn och uppdatera, men icke sa Nicke.
Det hanns helt enkelt inte med.
 
Imorgon har 99:orna sin första träningsmatch som jag hade tänkt att gå och kolla på eftersom jag inte har något annat inplanerat.
Kameran åker troligtvis med så en del bilder kommer nog komma upp, precis som vanligt när hockeyn är igång igen...
På tisdag drar även ringettesäsongen igång. Då är det första ispasset med laget. Längtar så mycket!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: