Brush cleansing

| in Make-up
 
Detta är vad jag gjort idag, nämligen tvättat alla mina makeup borstar.
Det var välbehövligt kan jag säga!
Det blir liksom aldrig av att man gör det så ofta, även om man borde det.
Skönt att ha det gjort i alla fall.
Nu ska jag och mamma springa över till grannen och käka middag. Himla trevligt!

Madeleine

Jag tvättade också alla mina makeup borstar idag haha, men vad smart att tejpa upp dem på väggen! Ska testa det nästa gång! Brukar lägga mina på en handduk men det tar en evighet för de att torka haha, fin blogg btw :)

Svar: Tack så mycket! 😊
Första gången jag gjorde det faktiskt. Kan säga att de flesta borstarna nästan är torra nu och det har bara gått ca 3h sedan jag tvättade dem. Brukar ta typ 1-2 dagar för dem att torka annars...
Olivia Hörvallius


2014-08-30 | 18:40:23
URL: http://madeleineannakarin.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: