Visste ni att...

| in Bekännelser
Jag är en sucker för killar med magrutor. Ser jag en kille som ser helt okej ut, men inte riktigt någon jag faller för direkt så blir han plötsligt 100 gånger snyggare om han har magrutor!
 
Om jag var en kille skulle mitt namn vara Emil. Fråga inte varför, men det skulle det bli i alla fall. Mamma trodde även att jag var en kille ett tag och kallade mig Emil när jag låg i magen eftersom att "en tjej inte kunde göra så ont".
 
Jag hade tandställning när jag gick i typ 2:an eller något sånt. Hade en sån där som satt uppe i gomen och inte kunde ta loss eftersom att jag var för trång i munnen.
 
Den satans tandställningen lossnade så den hängde på tvären i munnen den 23:e december för att jag åt en Brio-kola. Jag fick åka hem till min tandläkare på kvällen för att dra ut hela saken... Lyckat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: