Nischa eller inte nischa en blogg?

| in In My Head
Jag har länge funderat på om jag ska hålla mig till ett specifikt ämne på min blogg, t. ex. foto, men har kommit fram till att för mig handlar det mer om att jag lägger upp inlägg som jag själv skulle vilja läsa i andras bloggar. Om jag skulle nischa min blogg till foto (som exempel) skulle jag känna att jag skulle vara tvungen att posta massa asgrymma bilder minst 2ggr per dag och tillslut skulle bloggen kännas som en börda istället för någonting som jag tycker är kul att hålla på med. Är det fler som känner så?
Självklart skulle det ju vara kul om man skulle nischa bloggen och hålla sig till samma ämne mest hela tiden, men jag skulle själv tycka att det skulle bli lite långtråkigt att posta inlägg som handlar om i princip samma sak. Såklart så tänker jag på vad jag skriver och ja, min blogg handlar ganska mycket om mitt liv, träning och foto, men jag slänger även in inlägg med tips på bra musik och serier. Som jag sa förut skulle jag tycka att det skille bli jobbigt att blogga sitället för att tycka att det är kul.
 
Vad tycker ni man ska göra? Nischa eller inte?
 

emilia

Bloglovin byte? <3


2013-09-12 | 18:05:47
URL: http://fames.se/emiliablomqvist





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: