Circle Of Life

| in Everyday
Igår var jag och kollade på Körslaget med min pappa, mormor och lillebror. Det var himla kul, men himla varmt. Studion där de spelar in är så himla mycket mindre i verkligheten än vad den ser ut att vara på TV, och ingen air-conition hade de heller. Fick stå och fläkta mig med min plånbok i pauserna.
Jag åkte direkt från Solna då jag hade varit på träning och tanken var att jag skulle vänta i ca 5 minuter på att de andra skulle komma, men istället skjutsar Jolins pappa mig till Frihamnen (himla gulligt av honom!) och jag fick stå och vänta i värmen i 1h istället. När vi väl kom in fick vi platser som var till för "Team Rickard" och efter ett tag började det hela. Det var så himla grym stämning inne i studion och Gry påtalade gång på gång hur grymma vi i publiken var. Jag var så himla stolt över min faster och resten av "Team Rickard" och att Gry sedan säger att de fick flest röster blev alla hur glada som hest!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: