SSK-Rögle

| in Everyday
Godmorgon alla fina!
 
Skrev inget igår eftersom att jag inte riktigt hann. Hade inte så lång tid på mig från det att jag kom hem till det att jag skulle iväg igen. Vid 17.30 kom Jolin och hämtade upp mig för att vi skulle på SSK-Rögle matchen med Linnea och Tiffany. SSK vann med 7-1! Så jäkla grymt! Dock hade jag en tjej som stod och skrek mig i örat hela matchen så jag blev lite halvt döv på ena örat... Hon var helt hysterisk! Hora, dommarjävel och bögfan var bara några av grejerna hon skrek... Snälla det är en hockeymatch! Sedan fick SSK's målvakt en klubba i ögat, men det gick bra och han fortsatte spela. Grymt! 96:an David Pastrnak gjorde även två mål i rad och snygga var de också!
 
Nu ska jag ha historialektion i 2.5h. Spyr snart på historia....
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: