Mot Gransnäs

| in Everyday
Sitter just nu på snabbtåget mot Linköping för att sedan åka vidare mot Tranås och till sist Gransnäs. Sitter i en vagn med massa barn och vuxna som alla känner varandra, men det är ändå bättre än sist jag åkte. Då var det till Göteborg och jag satt bredvid någon som snackade i telefon hela tiden och sa "ja, jag har ju suttit inne ett antal gånger". Jag var 12 och skiträdd!  Måste hinna köpa något att äta innan jag åker vidare till Tranås även om vi ska äta middag på Gransnäs för jag håller på att hungra ihjäl just nu. Kanske blir en liten sväng till resturangvagnen eller vad som nu finns här på tåget.
 
Ska bli himla trevligt att träffa alla igen, men jag måste säga att det inte var en självklarhet att jag skulle åka ner. Bestämde mig i princip samma sekund som pappa bokade biljetten, vilket var typ vid 11 igår kväll... Det ska ändå bli skönt att komma ner igen och jobba i köket, hänga med folk jag bara träffar när jag är där nere, sitta i kapellet och mysa och mycket mer. Kommer själv ihåg hur mycket jag längtade till återträffen och kan bara tänka mig hur de som konfirmerades i år känner sig.
 
Kajsa, jag och Linda i somras

Rebecca&Mathias

Låter som en helt okej resa med andra ord he he! :) Ha en fortsatt fin Fredags kväll! :)


2013-11-22 | 16:25:48
URL: http://twoplusone.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: