Varberg

| in Everyday, Natur
Just nu sitter jag hemma hos min farmor och farfar. Igår tog jag mitt pick och pack och åkte ut till ön en sväng för att gratta mormor som fyller år idag och träffa morfar. Jag sov kvar där tills idag och runt 12-tiden bar det vidare ner mot Varberg för att hälsa på farmor och farfar. Därför har det varit lite tyst i bloggen. Jag stannar här tills på lördag, så länge får ni stå ut med gamla bilder från bland annat London och även bilder från Instagram då jag fortfarande inte har införskaffat en bärbar dator, men jag känner att det är lite onödigt att köpa det eftersom att jag kommer få en dator från det gymnasiet jag kommer börja på i höst.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: