Gransnäs 2013

| in Gransnäs
God middag!
 
Snart ska jag sätta mig i bilen för att åka iväg till Gransnäs. Jag konfirmerade mig där förra året och i år har jag fått den roliga möjligheten att jobba där nere som köksare. Det ska bli himla kul! Jag kommer vara borta under 3 veckor och jag kommer inte kunna blogga speciellt mycket, kanske ett inlägg lite då och då, men inte varje dag pga att det är så dålig teckning och att jag som sagt kommer att jobba. Jag ska försöka fixa lite tidsinställda lite snabbt nu innan jag åker, men bloggen kommer vara ganska tom under dessa 3 veckorna, men även under resterande delen av sommaren också tyvärr. Det kommer nog inte göra så mycket eftersom att alla ni fina människor vara ute och sola, bada, träffa kompisar och vara ute utan mobiler och datorer för att läsa bloggar.
 
Ha ett grymmt sommarlov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: