Graduation 2013

| in A Lot Of Pictures
Lite bilder från min allra sista skolavslutning på Eneskolan med min underbara klass 9B.
Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur mycket jag kommer sakna mina underbara klassakmrater, min familj, i 9B. Det kommer kännas så himla konstigt att behöva passa tågtider, börja i en annan skola, få nya vänner och klasskamrater och inte behöva gå powerwalk till skolan för att man har råkat gå 10 minuter för sent än vad man egentligen skulle behöva, att inte gå samma väg till skolan som jag gjort de närmaste 10 åren av mitt liv och att inte mötas av samma glada ansikten i korridoren och människorna som man har gått i samma klass som i 4 år.
 
Underbarnet David som gick ut med A i alla ämnen, vann 9:ornas vårutställningstävling samt är grym på att spela gitarr.

Lärarna när de skulle sjunga sin sång till 9:orna.
Fina Cecilia och Linn som höll två fantastiska tal som de skrivit till sina klasser.
I klassrummet var det sedan myspys och avskedstagande. Tårarna sprutade på de flesta, men självklart stog jag och skakade istället... (Fråga inte varför!)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: