Bekännelser

| in Everyday
 
Jag säger "gulligt" till nästan allt utan att egentligen mena att det är gulligt utan använder det bara för att.
Jag har världens sämsta morgonhumör. Jag är verkligen hur lättirriterad som helst på morgonen.
Min största dröm är att få gå på en NHL-match och se Colorado Avalanche spela och självklart att få träffa Gabriel landeskog och alla andra grymma spelare.
När mamma berättade att hon hade varit i Kungsträdgården när Guldfesten var började jag storgråta. Har aldrig gråtit så mycket över att jag har missat något som den gången, dock sa hon det två veckor efter att den hade varit... Emotional? Yes!
Jag är den största tidsoptimisten som finns! Tror inte att det finns någon värre och jag är alltid sen till ALLT pga det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: