16e Juni

| in Everyday
Hoppas alla har det bra, för det har jag. Resan hit gick väldigt bra och jag har sagt hejdå till mamma som jag inte kommer få träffa på 3 veckor nu. Känns faktiskt inte så konstigt, utan mer skönt att få komma bort ett tag och spendera tiden med vänner och jobb.
Ska ni göa något extra kul i sommar? Själv ska jag jobba de kommande 3 veckorna, sedan bär det av till Varberg direkt efter med mina kusiner Erik och Linnea för att träffa min farmor och farfar, gå på Liseberg förhoppningsvis, fira pappas födelsedag, gå på Vallarna och massa annat roligt. Sen är jag ledig två veckor (tror jag) och sedan ska jag jobba ytterligare 3 veckor. Fullt upp i sommar kan man säga.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: