Things will be good

| in Everyday
Det blir som jag hade hoppats! Idag så ska vi åka ut till våran sommarstuga där mormor och morfar väntar, men först ska jag och mamma åka in till stan för att shoppa lite. Eller i alla fall kolla om vi hittar någonting till mig. Behöver lite nya kläder nämligen. Rensade ur min garderob igår också och jag kan säga det att det finns MYCKET som saknas där inne. Toppar, linnen, T-shirts och en och annan tunnare kofta saknas, men det ska vi nog ordna till. Ska också leta efter en ny bikini och även en ny väska.
Att jag åker till våran sommarstuga kommer innebära att jag inte kommer ha tillgång till bloggen, men jag ska försöka fixa några tidsinställda med lite bra musik, serier, bilder etc. Åh, det känns jättehemskt att åka ifrån bloggen igen, men det är så det är när man inte har en bärbar dator med Photoshop... Men när jag börjar skolan blir det ändring på det, det kan jag lova!
 
Jag och min kusin Alma efter att vi hade varit på Fästningsterassen i Varberg och ätit ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: