Bloggen - en del av mig

| in Everyday
Denna sommaren har jag verkligen saknat att inte kunna blogga dagligen. Jag trodde aldrig att jag skulle sakna det så mycket som jag verkligen har. Att inte ha tillgång till en bärbar dator med photoshop på har varit det största problemet. Visst skulle jag kunna lägga upp bilder som inte är redigerade, men det är inte "jag". Jag vill leverera bilder som jag personligen gillar och som jag tror ni skulle uppskatta, och oredigerade JPEG-bilder är inte det jag gillar. Därför blir det som det blir, vilket jag är jätteledsen över. Till hösten kommer det bli ändring på det iaf. Ny skola, ny dator, nya vänner, nya möjligheter och nya utmaningar. Eller ja, jag hoppas på det iaf.
För att kunna göra bloggen ännu bättre till hösten och för att ni ska ha så mycket som möjligt att se fram emot vill jag fråga er den typiska frågan som alla bloggare ställer sina läsare åtminstonde en gång: vad vill ni se mer av i bloggen? Det kan vara allt från photoshop, bloggdesign och tävlingar till träning och hälsa.
Skriv i en kommentar vad ni vill se mer av eller om det är något som jag inte tar upp i bloggen som ni skulle vilja att jag tar upp. Med andra ord, skriv precis vad ni vill!
 
Xoxo
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: