Tåg

| in Everyday
Sitter på tåget just nu upp till Stockholm och Gröna Lund där jag ska tillbringa dagen med Josse, med andra ord: detta är tidsinställt.
Vi ska till Sommarkrysset för att se The Fooo, men eftersom att det kommer vara hur mycket folksom helst där idag, speciellt skrikande småtjejer då¨både Yohio och The Fooo är där, åker vi upp tidigt för att få bra platser ikväll.
Åker mest upp för att fota lite, träffa kompisar och njuta av dagen mer än att jag vill se The Fooo. Visst de är bra, men de är så små (säger jag som är lika gammal som två av dem och bara året äldre än de andra två). De är inte speciellt medievana och måste verkligen träna på att låta varandra prata till punkt och inte säga "vi älskar er" efter varenda mening! Detta är mina åsikter och jag har fler, men känner inte riktigt för att ta upp allt just nu!
 
Det ska bli kul iaf, men lär ju vara smockat med skrikande småtjejer som blir helt hysteriska så fort deras idol/idolers namn sägs... Aja, kul lär det ju bli.
 
Vad ska ni göra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: