Bekännelser

| in Bekännelser
Jag är familjens tidsoptimist och då snackar vi inte bara om att jag är 5 min sen utan jag tror ALLTID att jag har mer tid och att det går snabbare att göra iordning sig än vad det egentligen gör.
 
Den snyggaste killen, enligt mig, är Gabriel Landeskog. Där kan vi snacka perfektion!
 
Jag hatar vintern, men älskar att spela ringette, hockey och åka snowboard, vilket är tre grejer jag bara gör på vintern.
 
Jag vill åka till USA direkt efter att jag har tagit studenten och kanske försöka jobba som fotograf.
 
Jag älskar att sminka mig, men har på tok för lite smink, borstar och pengar för att kunna jämföra märken, produkter etc. för att se vilken som är bäst och kunna göra olika sminkningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: