A week to remember

| in Everyday
Jahapp då var det måndag igen då. Himla fort förra veckan gick. Hände så himla mycket roliga saker förra veckan också. Försr Biebers konsert i onsdags, sedan såg man The Fooo samma dag, slutade kl. 12 i torsdags, vilket man inte kan klaga över (!), i fredags började jag följa The Fooo på twitter och lite annat, i lördags var jag och kollade på dem när de var på Stureplan och körde ett par låtar och dansade, i lördags kväll blev jag kontaktad av Omars mamma, i söndags skickade jag bilderna till hans mamma och sedan kom de upp på facebook samt att han la ut en av bilderna på instagram. Som sagt hände hur mycket kul som helst och min glädje bara fortsätter. Har inte riktigt förstått allt som har hänt, speciellt inte att jag har sett Justin Bieber live! Det är det mest otroliga!
 
Nu ska jag återgå till att plugga och skriva inlämningsuppgifter. Inte speciellt kul...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: