5K run

| in Träning
 
Åh vad jag är stolt över mig själv! Jag är så stolt över att jag faktiskt sprang alla 5 km och på endast 26 minuter!
För vissa låter kanske 26 minuter väldigt mycket, för andra väldigt lite, men för mig var det svinbra. Speciellt med tanke på att jag inte sprungit 5 km på ca 8 månader.
Tycker att fler borde säga att de är stolta över sig själva mycket oftare! Det gör livet mer positivt och mycket lättare.
När man springer vårruset springer man dock inte riktigt 100% av det man kanske skulle gjort om man sprang själv, eftersom det blir en hel del sicksackandes mellan alla människor, men det känns inte heller lika långt och om man ska vara helt ärlig: man blir ju jäkligt peppad av att springa om alla! ;)
Jag åkte upp till Universitetet tillsammans med mamma och hennes jobbarkompisar och efter vi hade sprungit var det lite yoga som nedvarvning och picknick efter det då vi var så många. Rikitgt trevligt!
 

Cielo

Håller med dig, sprang ett lopp i måndags och jag kände hur kul det var att springa förbi alla!


2015-05-27 | 20:51:24
URL: http://cielos.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: