Romme

| in Around The World, Everyday
En bild från underbara Kitzsteinhorn, Österrike.
 
Gårdagen spenderades i Romme med skolan, men jag var den enda som åkte från min klass.
Jag skulle egentligen åka med Lucas, men efter bara två åk ramlade han och skadade sig. Jag fick därför åka med Lucas klasskompisar, men det var kul det med.
När jag kom hem var jag så sjukt trött att jag somnade vid halv nio, när jag höll på att plugga samhällskunskap.
Efter att mamma kom och väckte mig kunde jag inte somna om förrän halv elva och är riktigt trött idag också.
Imorse gick jag för en gångsskull upp tidigare än vad jag behövde och gick ut och sprang en bit innan det var dags att åka till skolan.
Kommer knappt ihåg när jag sprang en längre sträcka, men det var riktigt skönt att göra det! Ikväll är det träning som gäller, men innan det blir det plugg.
Puss på er så länge!

Elsa Ohrås

Fin blogg, hoppas du får en fortsatt bra dag! :)


2015-03-10 | 13:36:52
URL: http://ohras.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: