Fuck this shit!

| in Everyday
Idag har varit värsta dagen på riktigt riktigt länge. Det började med att jag var så jäkla trött att jag knappt orkade kliva upp ur sängen. Visste att jag inte skulle ha idrott och var inte precis glad över att vi kulle ha håltimme mitt under dagen. När jag väl sitter på tåget och har kommit till Östertälje får jag ett sms om att våran engelska också är inställd. Engelska är det första vi har på onsdagar... Jag och Näva har spenderat 4.5h i skolan utan att ha haft en enda lektion tack vare våran engelskalärare.
Vi hade ganska roligt trots allt och jag skulle gärna vilja se övervakningsvideorna med våra fina danser och när vi skreksjöng på danska... Herregud! Vi är rätt crazy av oss, men kul hade vi i alla fall. Vi lyckades ju fördriva 4.5h i skolan.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: