Ala Gabriella Joss

| in bloggar

Hej fina vänner!

Jag är uppe med tuppen för ännu en arbetsvecka och jag hoppas att den går foooort så att det blir helg igen och jag får vara hemma med min fina lilla familj. Längtar redan! Igår hade vi en himla mysig dag och jag måste nästan säga att jag ÄLSKAR söndagar. Jag solade solarium, vi tränade, åt god mat, massor med frukt, klippte lilla Dexter, tvättade båda hundarna, hade lite hemmaspa, såg på film, preppade matlådor och ja, egentligen allt det där som hör söndagar till. 

Idag efter jobbet ska vi till gymmet som vanligt och vi ska även försöka komma i säng i någorlunda bra tid. Har egentligen inte så mycket att skriva men bjuder på massor av bilder från gårdagens söndagsmys!

Gabriella Joss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: