Och så var det gymnasiearbetet...

| in Everyday
Åh vad jag önskar att man kunde gå runt i kappa utan att frysa ihäl...
 
Hej på er hjärtisar! Verkligen hela dagen har gått åt till att redigera två bilder, samt en photoshoot med Näva inne i skolans studio. Allt var även till gymnasiearbetet, men faktum är att jag måste ta om bilderna, samt redigera ännu mer än vad jag hann med idag. Herre min Gud!
Just nu känns det verkligen som att jag inte kommer bli färdig med arbetet i tid... Imorgon är det bara att ta nya tag med fortsatt redigering för att försöka fixa det som blev dåligt.
 
Mitt gymnasiearbete handlar om skönhetsretusch i reklambranschen och hur mycket man faktiskt redigerar för att uppnå "ideal kroppen". När man bara ser en bild kan man inte tänka sig hur mycket som har redigerats på den, men när man sitter och håller på med det själv blir det ännu tydligare än vad man trodde. Det är dock väldigt kul, men samtidigt väldigt svårt då gränsen för när det är för mycket är hårfin.
Nu ska jag återgå till att skriva lite på arbetet, sedan får det vara nog för idag. Puss på er!

Helene

Vilket bra gymnasiearbete!Det kan man lära sig mycket av! :D


2016-01-23 | 16:27:27
URL: http://minttu.blo.gg/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: