Turkiet 2015

| in Around The World
Sämst uppdatering, jag vet, men det är ändå kul att se att det är några som klickar sig in på bloggen i alla fall! Puss på er!
 
Detta är några av bilderna från Turkiet och man kan ju inte undgå att sakna det enormt mycket när det har blivit höst här hemma i Sverige...
Jag var som sagt i Side tillsammans med Jolin och Ida, och var där i en vecka. Eftersom vi inte åkte för att festa, utan bara ta det lugnt och sola en hel del bodde vi på Sunwing Eats Beach och hade något som kallas för Sunwing Inclusive. Då var det två dagar som maten inte ingick, vilket vi alla tyckte var bra. Dessa dagar tillbringade vi på stranden och sedan gick vi in till Side på kvällen för att käka och gå runt lite. Vi hade det verkligen hur bra som helst hela veckan och vädret var fantastiskt!
Ida och jag körde även Parasailing (som ni kan se på andra bilden), vilket inte var så läskigt som jag trodde att det skulle vara. Visst, vi var rätt högt upp i luften, men jag är inte höjdrädd så det var inga problem. Det var riktigt häftigt att se Side så högt uppifrån!
Hela veckan var som sagt så himla underbar och jag kunde inte tänka mig ett bättre avslut på mitt sista sommarlov än att tillbringa den med mina älskade pinglor!
 

Ida

SAKNAR!!!!


2015-09-21 | 21:10:02





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: