The Weekend

| in A Lot Of Pictures, Everyday
Lite av det senaste från min Instagram @oliviahchristine.
 
Och så var det söndag igen ja... Helgen går på tok för fort tycker jag! Kanske inte så konstigt eftersom det enda jag gör på helgerna nu för tiden är att åka mellan Ulriksdals ishall och ishallen här hemma för att träna på is.
Har inte haft en enda helg som jag inte haft träning både lördag och söndag, men som om det inte var nog hade jag även träning i fredags också. Det var bara att åka upp till Solna för att träna fram till 23. Träningen var riktigt faktiskt riktigt kul, men satan vad trött och sliten jag blev.
På lördagen var det bara att åka upp till Solna igen för att träna, men jag och Jolin hade kommit på den briljanta idén att fira Ida, som fyllde 18 i onsdags (!), på kvällen så vi åkte in till stan direkt efter träningen. Vi käkade en riktigt mysig middag på Vapiano i Gamla Stan och sedan mötte vi upp ett gäng på Hellströms för att sedan gå vidare till Göta Källare.
Kvällen blev riktigt lyckad, men att gå och lägga sig 03.30 och sedan ha träning dagen efter är inte riktigt min grej...
Och så var det träning idag igen, men som tur var hade vi den här hemma så vi behövde inte ta oss ända till Solna. Jag klagar dock inte! Ska man till landslaget är det ingen uppoffring att träna 5-6 gånger/vecka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: