Måndag

| in Everyday
Och så var det måndag igen och där med ännu en ny vecka. Nu är det dock bara en vecka kvar till höstlov, så det är bara att hålla ut!
Har haft en stor presentation att förbereda till engelskan och såklart har jag skjutit upp det till sista sekunden så igår blev jag klar med talmanuset, men har fortfarande inte någon Power Point och det ska hållas på onsdag... Japp, lilla fröken sista minuten är jag det. Dock tror jag ändå att det kommer gå helt okej. Tydligen kommer vi få feedback och betyget direkt efter också, vilket känns skönt. Då behöver man inte sitta hela höstlovet och undra om man klarade det eller inte.
 
Just nu är det en hel del stressmoment i livet måste jag säga.
På våra fotolektioner har vi hållit på att arbeta med upphängning av bilder och design av monter till Fotomässan där vi kommer stå och visa upp en uppgift vi fotade förra året. Varje år ställer nämligen 3:orna ut på fotomässan och på fredag har vi ingen lektion så vi har behövt jobba extra hårt för att vi skulle bli klara förra vecka, men det är fortfarande saker som måste fixas. Gaah!
Utöver det har vi vanliga prov, inlämningar och presentationer plus att jag har ringetteträning på is 5 gånger i veckan, var av tre stycken ligger fredag, lördag, söndag så att hela helgen går. Men jag klagar inte så mycket eftersom det är med landslaget och jag vet vad som krävs för att vi ska bli så bra som möjligt inför WRC. Hur som helst. I detta ska jag även få plats med minst tre sjukgymnastikpass per vecka och umgås med vänner.
Som sagt: det är en hel del stressmoment i livet just nu och att få ihop schemat är inte det enklaste... 
 
Gud vad mycket text det blev nu, men så blir det när man inte skriver på ett tag. Ska verkligen försöka bättra mig!  Vi hörs snart, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: