1 Oktober

| in Everyday, Inspiration
Tänk att ännu en månad har gått på året 2015. Nu är vi inne i oktober, en riktig mys-månad. Kommer bli en hel del varma drycker och mysiga tjocktröjor framöver kan jag lova!
 
Idag har det inte hänt så mycket. Åkte in till stan för att kolla på en utställningen "Through Life And Time" av Lennart Nilsson på Galleri Kontrast på Hornsgatan under eftermiddagen och efter det åkte jag hem.
Var ute och körde lite med pappa nu på kvällen och sitter just nu och pluggar teori. Har satt ett datum som jag ska försöka ta körkortet till, men vi får se hur det går. Ska verkligen försöka ta det där jäklarns körkortet nu så mamma och pappa slipper skjutsa mig överallt...
Har även en riktigt rolig sak att berätta för er, men tar det imorgon istället. Nu ska jag fortsätta plugga teori. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: