12 November

| in Everyday
 
Hej på er vänner!
Hoppas allt är bra med er, för det är det med mig i alla fall! Har dock en hel del att läsa i en bok som vi läser i svenskan, så ska snart sätta mig och läsa lite igen. Boken vi läser är "Thérèse Raquin" och den är väääääldigt långtråkig. Råkade somna innan idag när jag satt och läste så, ja...
Idag har vi jobbat med produktfoto i skolan, vilket var väldigt kul och det är svårare än vad man kan tro. Att få till alla reflektioner och skuggor på rätt ställen är inte det enklaste precis... Dock var det väldigt kul och någonting vi inte arbetat med tidigare.
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska bara ta det lugnt tror jag.
Har två matcher och en träning i helgen, så kommer vara helt slut efter det, men kul ska det bli!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: