Vårruset

| in Everyday, Träning
Jag och Josse efter att vi sprungit Vårruset förra året.
 
God morgon hjärtisar! Idag är jag ledig hela dagen, om det inte visar sig att jag har tyska senare. Tacka gudarna för restvecka!
Sedan är det bara att åka hem en kort stund innan det bär vidare mot Vårruset. Japp, ni läste rätt. Jag ska springa Vårruset i år! Sprang det förra året tillsammans med Josse, men detta året ska jag springa med mamma och hennes jobbarkompisar. Har inte sprungit 5 km på säkert ett halvår, så vi får se hur det går...
Hoppas att det går helt okej i alla fall. Önska mig lycka till! Puss!

Robex Lundgren

fin bild


2015-05-25 | 09:02:30
URL: http://ghgumman.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: