Thursday night

| in Everyday
Det senaste från Snapchat.

Sen jag kom hem har jag i princip bara suttit och lyssnat på Jon Bellion och försökt plugga. Har både samhällskunskap och matte att göra, men har mest suttit med matten. Jag är ju inget mattesnille precis, men det har faktiskt gått riktigt bra än så länge och har inte behövt någon hjälp.
Rikitgt stolt över mig själv faktiskt! Annars brukar jag bara sitta och ropa på pappa var 5:e minut för hjälp...
Sitter även och kollar på Sverige-Tyskland matchen som pågår just nu, såklart. Hoppas Sverige vinner och inte tappar denna matchen också.
Ikväll är det sängdags tidigt för att gå upp tidigt imorgon. En dag kvar i skolan och sedan är det helg! Längtar som tusan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: