6.5 km

| in Everyday
Hur härligt väder är det inte ute just nu? Skulle egentligen städa hela huset idag ohc börja putsa alla fönster, men det har det inte blivit mycket utav.
Istället har jag suttit ute en stund, samt att jag gick ut på en 6.5 km power walk.  Man får ju passa på att vara ute och njuta så mycket som möjligt nu när det är soligt.
Det är nu man verkligen inser hur mycket man saknat solen och värmen under vinterhalvåret. Äh, putsa fönster och städa huset får jag ta tag i imorgon.
Ikväll ska jag och familjen åka till Strängnäs för att kolla på min kusin som ska spela där. Ska bli så kul att höra honom sjunga och se honom på scen igen.
Var ett tag sedan nu...
Nej, nu ska jag börja städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Kläder överallt! Usch! Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: