Studiedag

| in Everyday
God morgon!
Har studiedag idag, så klev upp ur sängen för en halvtimme sedan. Dock har jag varit vaken sedan kvart i åtta då min lillebror skulle cykla hemifrån.
Han hade helt glömt bort att jag var hemma så jag vaknar av att han precis har larmat klart och är på väg att låsa.
Det var bara att ringa upp honom så han fick springa in och larma av. Sovmorgon var det ja... 
Har så himla mycket som jag egentligen måste göra idag. Måste tvätta alla sminkborstar, städa rummet, plugga både svenska, matte och engelska, träna och fota.
Så mycket att göra, så lite tid. Eller så är det jag som sitter av tiden allt för mycket...
Nej, nu är det frukost som gäller och sedan är det bara att dra igång med allt!
Ha en fortsatt trevlig måndag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: