Keep it classy with a hat

| in Outfits
Jacka från Jofama by Marie Serneholt / Hatt och solbrillor från Monki / Linne från Urban Outfitters / Kofta från Nelly.com / Byxor från Bik Bok
 
Hur snygga är inte dessa byxor?! Riktiga to die for och en storfavorit i garderoben.
Har dock inte använt dem så mycket då det har varit lite kallt ute innan, men nu när det börjar gå mot vår så kommer de absolut bli mer använda.
Brukar inte tycka om byxor som är vida eller utsvängda, men dessa satt så himla bra att jag bara var tvungen att köpa dem. 
Sedan har vi ju hatten... Den underbara hatten som jag hittade på Monki för inte så många kronor.
Har letat och provat olika hattar i vad som känns som en evighet, men det har alltid fallit på att den antingen inta suttit bra eller att den varit för dyr.
Gissa hur glad jag var när jag hittade denna! Älskart'!
 

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snyggt! :D

Svar: Tack! :D
Olivia Hörvallius


2015-03-07 | 16:19:07
URL: http://beattriicee.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: