Julia 18

| in Everyday
Åkte till Salem igårkväll för att fira Julia som fyllde 18 för några veckor sedan. Riktigt trevlig kväll måste jag säga!
Typiskt nog hade landslagsträning precis innan, men de var så gulliga och sparade mat till mig tills jag skulle komma!
Till efterrätt blev det cheescake och även en vit chokladmousse. Är inget riktigt fan av cheesecake så jag höll mig till moussen, men gud så god den var! Mmm!
Idag är det sista träningen på is med laget och därför ska vi med största sannorlikhet spela en internmatch. Ska bli riktigt kul, men jag kommer säkert inte kunna åka speciellt bra idag pga. träningsvärken man fick från igår... Ska även försöka sätta mig ner och plugga lite grann iidag också, men det får vi se hur det går.
Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: