I just want to go back

| in Around The World
 
Igår kväll kom jag hem från Österrike, men jag kan ju säga att tiden gick alldelese för fort!
Hade mer än gärna stannat kvar några dagar till och åkt lite mer bräda och hängt med människorna som var där.
Anledningen till varför jag inte har skrivit någonting på flera dagar är för att dels sög Wi-Fi't som fanns på stället vi bodde och det tog hur lång tid som helst att ladda upp en bild, men också för att jag helt ärligt talat inte orkat. Man har kommit hem från backen vid 17 och sedan varit helt död fram till middagen vid 19. Efter det ville man ju vara lite social och inte itta vid datorn, men ändå gick man och la sig vid 22-tiden för man var så trött.
Har inte heller jättemånga bilder att visa eftersom jag bara tog med mig kameran till backen ena dagen, då vi var i Kitzsteinhorn, och de var enda dagen det inte fanns ett enda moln på himlen heller. 
Nu är jag i alla fall tillbaka hemma i Sverige och bloggen kommer återgå till det vanliga (något/några inlägg per dag). 
 
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: