Äntligen fredag!

| in Everyday, Mat
Har gått och förälskat mig lite smått i apelsiner. Så himla gott!
 
Äntligen är det fredag igen mina vänner, men än tar jag inte helg. Har en samhällsuppgift som måste skickas in innan jag kan vara helt ledig.
Såg ni solförmörkelsen idag förrästen? Själv satt jag inne på lektion och skrev en uppsats, så det blev inget sådant heller. Såg när solen började försvinna lite smått, men det var så molnigt ute så ingen orkade gå ut och fota... 
 
Ikväll blir det att gå till Jolin och käka middag där tillsammans med henne och Ida. Var riktigt länge sedan vi träffades alla tre.
Träffade ju Ida för två helger sedan, men då var inte Jolin med.
Vi ska käka tacos, snacka en massa skit och antagligen kolla på någon film. Det brukar dock sluta med att alla sitter i soffan och halvsover till någon film beroende på hur trötta alla är... Haha!
Nej, nu måste jag göra klart samhällsläxan. Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: