Ny Header

| in Uncategorized
Satt uppe en stund igår kväll och gjorde lite småändringar i designen. Kände inte riktigt att designen jag hade innan var tråkig och allt annat en personlig, men med lite småändringar så lyckades jag fixa till den. Fixade även till lite saker som det har varit mycket problem med tidigare och som jag inte fått till, men nu så.
 
Är helt ledig idag eftersom treorna på skolan har utspring. Dock hade man ju kanske önskat att de hade fått lite bättre väder, men men.
Det finns inte så mycket man kan göra åt det.
Ska hinna med och städa huset idag också, men just nu lutar det mer mot att bara ligga och ta det lugnt i sängen. Som om jag inte fick nog av det igår...
Puss på er så hörs vi senare!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Olivia Hörvallius


2015-06-03 | 14:03:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: