Hawaii FIVE-0

| in Tips
 
Har inte riktigt något annat att skriva om just nu då det inte händer så mycket i livet för tillfället, så jag tänkte ta tillfället i akt och tipsa om en serie.
När jag jobbade i en glasskiosk för 2 år sedan kollade jag 2 säsonger av Hawaii FIVE-0 på arbetstid (nej, det fanns inte så mycket att göra tyvärr...) och nu har jag börjat kolla på serigen igen och satan vad bra det är! Av alla serier som finns är det alltid denna jag kommer tillbaka till. Så bra!
Sedan ska vi ju inte sticka under stolen med att Alex O'Loughlin ( spelar Steve McGarrett i serien) ser jäkligt bra ut...
Det är även denna serie som fått mitt intresse av att vilja göra GMU (Grundläggande Militär Utbildning) efter gymnasiet att växa.
Det och att jag tycker att det verkar intressant, så det är inte bara på grund av serien. Jag har ett intresse av att göra det sedan innan.
Det är verkligen en sevärd serie enligt mitt tycke och jag rekomenderar den starkt om ni gillar kriminal-serier och att se fina miljöer på TV-skärmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: